תקנון המועדון – רשת מסעדות דדה

תקנון מועדון לקוחות DEDA ובית החצ’פורי

תאריך עדכון: 1.12.24

 

  1. מבוא 
  • תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של רשת המסעדות DEDA, המופעל ע"י ת.י.פ בחיים בע"מ ("החברה") ו/או על ידי הזכיינים מטעמה במסעדות DEDA ו-House Hachapuri" ("המועדון" ו"DEDA" ו/או "הרשת" בהתאמה).
  • מימוש ההטבות המוענקות במסגרת המועדון ו/או ע"פי תקנון זה, ייעשה בסניפי הרשת ו/או באמצעות הזמנות אונליין בחנויות הדיגיטל (באתר האינטרנט ובאפליקציה). בכל מקרה, המונחים "סניפים", "הרשת" ו"חנויות הרשת" בתקנון זה, אינם כוללים חנויות דיגיטליות, בין אם הדבר צוין במפורש בתקנון זה ובין אם לא. מובהר, כי ניתן יהיה להצטרף למועדון, בהתאם לאמור בתקנון זה דרך ממשק האינטרנט, ולצבור הטבות בחנויות הדיגיטל, אך לא יהיה ניתן לממש את כל ההטבות בהזמנות אונליין.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאי מתנאי תקנון זה, מעת לעת, לרבות תנאי הצטרפות למועדון, המוצרים או השירותים שיוצעו ללקוחות המועדון ו/או לחלקם, ובכלל זה לבטל את פעילות המועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי של הרשת, וללא הודעה מוקדמת, למעט מקרים בהם תבוטל פעילות המועדון ( כי אז תינתן הודעה מוקדמת של עד שבוע ימים) ובמקרים בהם חלה חובה במתן הודעות על פי דין. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש גם את חברי המועדון שהצטרפו למועדון לפני השינוי. התקנון המחייב יהיה זה המצוי במשרדי החברה ובאתר האינטרנט של החברה והוא בלבד.
  • בכל מקרה של סתירה בין התנאים המפורטים בתקנון לבין פרסום אחר, יחול האמור בתקנון.
  • הוראות התקנון מנוסחות בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והן מתייחסות, כמובן, גם לנשים.
  1. הצטרפות וחברות במועדון 
  • חברות במועדון
  • לרשת שיקול דעת מוחלט ובלעדי, בכל הנוגע לקבלת חברות של מועמד למועדון והזכות לסרב לקבל חבר למועדון, מכל סיבה שהיא ללא צורך בנימוק. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, עומדת לרשת הזכות לדחות את בקשת הצטרפות ו/או בקשת קבלת הטבות המועדון במקרים של ניצול ההטבות שלא בתום לב על ידי חברי המועדון – כגון: פיצול שולחן, התנהגות בריונית, הוצאת לשון רע למסעדה ו/או לעובדיה, שיימינג, בין אם במסעדה עצמה ובין אם בכל מדיה אחרת
  • חבר במועדון יהא כל אדם פרטי, מגיל 18 ומעלה בלבד, אשר מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון בנוסח שייקבע מעת לעת על ידי החברה ("בקשת הצטרפות"), עמד במכלול תנאי המועדון ובהתאם להוראות תקנון זה, ובקשת ההצטרפות שלו אושרה על ידי החברה.
  • חבר המועדון מקבל על עצמו את הוראות תקנון זה, לרבות שינויים שיחולו בו מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של הרשת ובכפוף לכל דין. לחבר מועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם התקנון ו/או שינויו. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה תהיה רשאית להחליט לפי שיקול דעתה הבלעדי על הפסקת חברות של חבר במועדון לאלתר בשל אי עמידתו בתנאי המועדון ו/או בשל שימוש לרעה שעשה חבר במועדון.
  • ההצטרפות למועדון הלקוחות אינה כרוכה בתשלום דמי הצטרפות נכון למועד פרסום תקנון זה. מובהר כי החברה תהא רשאית בכל עת לשנות את מדיניותה ולגבות דמי חבר ו/או דמי חידוש, בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  • יודגש כי, ההרשמה למועדון מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד לצורך שימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי ואינה מיועדת לבתי עסק, לתאגידים, מוסדות וכיו"ב.
  • תוקף החברות במועדון הינו ל-12 חודשים מיום ההצטרפות אך ניתן לסיים את החברות במועד מוקדם יותר בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, כמתואר בתקנון. בתום כל שנה תתחדש החברות אוטומטית (כל עוד חידוש החברות אינו כרוך בתשלום דמי חידוש, כפי שייקבעו על ידי החברה מעת לעת) לשנה נוספת, אלא אם יודיע חבר המועדון או החברה על אי חידוש.
  • ניתן להצטרף למועדון בכל אחת מחנויות הרשת ו/או דרך אתר הסחר של הרשת בכתובת deda.co.il. הרשת תהיה רשאית לשנות ו/או לעדכן את שיטת ההצטרפות למועדון מפעם לפעם וכן להוסיף או לגרוע חברים מהמועדון בהתאם לקריטריונים שתקבע מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה.
  • האחריות לנכונות הפרטים שימולאו בבקשת ההצטרפות ולעדכונם אם יחול בהם שינוי מוטלת על חבר המועדון, והוא מוותר על כל טענה כלפי החברה ו/ או מי מטעמה בקשר להטבות שנמנעו ממנו, ובכלל זה כתוצאה ממילוי פרטים שגויים ומאי עדכון פרטים.
  • מובהר כי, ניתן להצטרף למועדון פעם אחת, ולא יתאפשר צירוף של חבר אשר רשום כבר במאגר המידע.
  • חבר המועדון יהא זכאי לפרופיל דיגיטלי באמצעות אתר הסחר ו/או באפליקציה של המועדון הכולל מספר חבר, פרטים אישיים ועוד. הפרופיל יעודכן מעת לעת על מנת לשמור על הפרטים המעודכנים, ככל שניתן.
  • החברות במועדון הינה אישית ואינה ניתנת להעברה ו/או לשימוש ע"י אחר או באמצעות אחר.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להעניק חברות במועדון ללא תשלום. בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, מכל סיבה שהיא ללא צורך בנימוק.
  • לשם קבלת ההטבות על הלקוח להזדהות כחבר מועדון הלקוחות, בצירוף תעודה מזהה של הרשת ולא תשמע כל טענה לעניין זה.
  • במקרה של אירוח במסעדה, קבוצת אורחים אחת רשאית להשתמש בכרטיס חברות אחד ולממש הטבה אחת בלבד, ללא אפשרות פיצול חשבון/תשלום למס' שולחנות. הרשת תאפשר לממש כפל הטבות מכרטיסי חברות שונים, במקרים של הזמנות איסוף עצמי בלבד.
  • למען הזהירות, מובהר, כי כרטיס החברות במועדון "אינו כרטיס חיוב" כמשמעות מונח זה בחוק כרטיסי חיוב, התמש"ו – 1986.
  • חבר מועדון יעדכן את הרשת בכתב לגבי שינוי בפרטיו כדי לאפשר לחברה לעדכן את חבר המועדון לגבי מבצעים והטבות. הודעות בנושא שינוי פרטים יופנו לכתובת דואר האלקטרוני [email protected].
  • הוראות בנוגע לדמי חבר, וחידוש חברות במועדון
  • החברות במועדון הינה ליחידים, ואינה כרוכה בתשלום נכון למועד פרסום התקנון.
  • בתום 12 חודשי החברות במועדון, תקופת החברות במועדון תתחדש באופן אוטומטי לשנה נוספת (למעט במקרים בהם החברה תחליט לגבות דמי חידוש, כי אז תעמוד ללקוח הזכות להאריך את תקופת החברות בכפוף לתשלום דמי החידוש, כפי שייקבעו).
  • הרשת שומרת לעצמה את הזכות לדרוש תשלום דמי החבר ו/או דמי החידוש. יחד עם זאת, מובהר כי, אי דרישה מצד החברה של דמי החבר ו/או דמי החידוש אינה מהווה ויתור מצידה ואינה גורעת מזכותה של החברה לדרוש תשלום דמי חבר ו/או דמי חידוש בכל מועד אחר שתחליט.
  • הרשת שומרת לעצמה הזכות לקבוע את דמי החבר, לשנות גובה דמי חבר ו/או לבטלם, וכן לגבות דמי חידוש, לשנותם ו/או לבטלם והכל בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. יובהר בזאת כי, לקוח אשר הצטרף למועדון ושילם את דמי החבר ו/או דמי החידוש ולאחר מכן דמי החבר ו/או דמי החידוש פחתו ו/או בוטלו לא יהא זכאית להחזר ו/או להנחה כלשהם על דמי החברות ו/או החידוש שכבר שילם.
  • דרכי ההצטרפות למועדון, מסירת פרטים אישיים, ושימוש במידע
  • ניתן להצטרף למועדון בכל אחת מחנויות הרשת ו/או באתר הסחר של הרשת. החברות במועדון מותנית, בין היתר במילוי טופס הצטרפות הכולל את הפרטים הבאים: פרטים אישיים ולרבות שם מלא, כתובת, כתובת דוא"ל תקפה, מספר טלפון, תאריך והסמכה לקבלת דיוור וכן פרטים אישיים נוספים לפי הנחיית החברה. מודגש כי, המצטרף אינו מחויב למסור פרטים כאמור.
  • הסכמה לכל תנאי התקנון הינה תנאי לחברות במועדון. מילוי טופס ההרשמה ומסירתו כאמור לעיל, כמוהו כהסכמה של המבקשת להירשם למועדון לכל הוראות התקנון לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחברת המועדון לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר עם הוראות התקנון ו/או שינוי התקנון.
  • פרטי החברים במועדון יישמרו בכתב ו/או במדיה מגנטית וכן במאגר המידע של הרשת על פי החלטת החברה מעת לעת.
  • האחריות למילוי טופס ההצטרפות באופן קריא, מדויק ומלא, הינו של הלקוחה בלבד ולא תישמע כל טענה כלפי החברה או הרשת בגין אי קבלת הטבות מועדון מחמת טעות במילוי הפרטים על גבי הטופס ו/או מילוי חלקי ו/או בלתי מדויק ו/או בלתי קריא.
  • מובהר, כי במקרה של טופס הצטרפות חסר, בלתי מדויק, בלתי קריא וכיוצ"ב תהיה החברה רשאית שלא לצרף או לחדש את חברות הלקוח במועדון.
  • הלקוח מתחייב כי יעדכן את הרשת מעת לעת בפרטיו המעודכנים, ככל ויחול בהם שינוי.
  • חבר מועדון יהא רשאי לבקש מהחברה, בהודעה בכתב לדוא"ל [email protected] כי המידע הקיים לגביו יימחק ממאגרי המידע של החברה ו/או לא יימסר לאדם, חברה, סוגי אנשים וכיו"ב. כמו כן, יהא חבר המועדון רשאי לבקש מהחברה להסיר את שמו מרשימת הדיוור הישיר של המועדון ו/או של החברה. החברה תעשה כן לבקשת חבר המועדון, שתישלח לחברה בכתב תוך 30 יום ממועד קבלת הבקשה במשרדי החברה.

 

  1. משלוח דיוורים ומאגר מידע 
  • מאגר מידע 

 

  • בהצטרפות למועדון מסכים הלקוח להיכלל במאגר המידע הרשום הנוגע למועדון הלקוחות DEDA.
  • בכפוף לאמור בתקנון זה, הלקוח נחשב כמי שהסכים מרצונו החופשי כי הנתונים האישיים אותם ימסור כמפורט לעיל וכן כל מידע שייאסף בקשר למועדון ו/או רכישות הלקוחה ו/או כל נתון שיופק על סמך ניתוח הנתונים והמידע הנ"ל, יישארו במאגרי המידע של החברה ו/או מי מטעמה אשר רשאית לעשות בהם שימוש לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק, מתן הטבות וקידום עריכות סקרים ומחקרי שוק שיבוצעו על ידי DEDA ו/או מי מטעמה וכן ישמש את הרשת ו/או מי מטעמה לקיום פעילותיה, עריכת ניתוח מידע ומחקר סטטיסטי לשם דיוור ישיר לחברי המועדון.
  • חתימת הלקוח על בקשת ההצטרפות הכוללת את פרטי הלקוח וההסכמה לקבל דיוור ישיר, מהווה גם הסכמה לאפשר לחברה ו/או לרשת ו/או סניפים ו/או חברות בנות ו/או חברות קשורות של החברה, קיימות ו/או עתידיות לעשות שימוש בנתונים, בין היתר, לצורכי דיוור ישיר ושיתופי פעולה עם חברות אחרות או גופים אחרים. מידע שנאסף אודות חברי מועדון שיהא בידי החברה, ייחשב לקניינה של החברה, וחבר המועדון מוותר בזה על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות.
  • החברה תהא רשאית להציע לחבר המועדון מעת לעת מוצרים או שירותים שונים וכן לעשות שימוש במידע שימסר לה ו/או שייאסף על ידה לצרכי שיווק ודיוור ישיר, לרבות באמצעות הדואר ו/או הדואר האלקטרוני ו/או באמצעות הודעות SMS , בין על ידי החברה עצמה ובין על ידי מי מטעמה ולרבות לאחר פילוח, אפיון וניתוח של הנתונים, והכול בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ו/או כל דין.
  • כמו כן, החברה תהא רשאית, ככל שתבחר לעשות כן ובהתאם להוראות כל דין, לטייב נתונים הקיימים לגבי חבר מועדון במועדוני לקוחות אחרים (כדוגמת, הוספה ותיקון של פרטי ההתקשרות עם חבר המועדון), לבצע פילוחים, אפיונים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות מצרפיים המבוססים על המידע ועל מידע אחר המצוי לגבי חבר מועדון במועדוני לקוחות אחרים לצרכי החברה.
  • החברה תהא ראשית לחלק את חברי המועדון לסגמנטים ו/או לקבוצות בהתאם להרגלי הקנייה, על מנת להתאים דיוורים ו/או מבצעים על פי נתונים שיימצאו על ידי החברה רלוונטיים.
  • האמור בסעיפים1.6-3.1.4 לעיל מהווה הודעה בהתאם להוראות סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הפרטיות"). חבר המועדון מסכים ומאשר כי שימוש כמתואר במידע שיימסר לחברה, לא ייחשב הפרה של הוראות חוק הגנת הפרטיות וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש כאמור במידע. חבר המועדון מאשר ומסכים כי החברה תהיה רשאית להעביר את המידע לגורמים מטעמה, אשר יהיו מעורבים בביצוע השימושים המתוארים לעיל.
  • יובהר כי, כל מידע אודות חבר המועדון שיצטבר בקשר להיותו חבר במועדון יחשב לקניינה של החברה, וחבר המועדון  מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, לרבות טענה על פי חוק הגנת הפרטיות.
  • מחיקת פרטי חברת המועדון: כל חבר מועדון יהא רשאי לבקש מהחברה, בהודעה בכתב לדוא"ל[email protected] כי המידע הקיים לגביו יימחק ממאגר המידע בכפוף לכל דין.

 

  • דיוורים 

 

  • חתימה על בקשת ההצטרפות למועדון מהווה הסכמת הלקוח לקבלת מידע תוכני, שיווקי ופרסומי, לרבות מידע בדבר מבצעים והטבות לחברי המועדון, באמצעות אמצעי התקשורת שמסר הלקוח (דוא"ל ו/או טלפון, לפי בחירת הלקוח), הכל כמפורט להלן. לקוח אשר אינו מעוניין בקבלת מידע כאמור מתבקשת לציין זאת על גבי טופס בקשת ההצטרפות.

 

  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולשנות את דיוור המבצעים וההטבות מעת לעת בכל דרך שהיא, בין היתר הודעות SMS, דואר, דואר אלקטרוני, אפליקציה, סליפ קופה וכל אחת מדרכי התקשורת האפשריות, בכפוף לכל דין.
  • למען הסר ספק, מובהר כי, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות והתקנות מכוחו החתימה על גבי טופס הבקשה להצטרפות למועדון, במסגרתו ניתנת הסכמה לקבלת דיוור, תהווה הסכמה לאפשר לחברה וכן לכל מסעדה או רשת שיצטרפו למועדון בעתיד, לעשות שימוש בנתונים לצורכי דיוור ושיתופי פעולה עם חברות נוספות.
  • יובהר כי, האחריות על מילוי הפרטים ועדכונם על גבי טופס הבקשה להצטרפות הינו על הלקוח אשר מתחייב למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים ובאופן ברור וקריא. הלקוח מאשר כי הפרטים שמסר הינם נכונים, עדכניים ומלאים והוא מאשר כי יעדכן בדבר כל שינוי בפרטים אלו. לא תשמע כל טענה כלפי הרשת ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת דיוור ו/או הטבות המועדון, מחמת טעות/ מילוי חלקי/אי מילוי בפרטי זיהוי הלקוח.
  • בנוסף, רשאי חבר המועדון לדרוש החברה, בכתב, להסיר את עצמו מרשימות הדיוור של המועדון, בכל אחת מהדרכים הבאות –
  • פניה אל משרדי החברה, בטלפון: 1-700-700–.
  • פניה בכתב אל משרדי DEDA, בכתובת, רח' בן גוריון 61, בת -ים, ההסרה תבוצע בתוך 30 ימים ממועד קבלת הבקשה במשרדי

 

  • הודעת SMS חוזרת או התקשרות למענה ממוחשב המצוין בהודעת

 

  • לחיצה על כפתור "הסר" שמצורף לכתובת דוא"ל שנשלחה ללקוח.
  • משלוח הודעת מייל אל כתובת המייל[email protected] ההסרה תבוצע בתוך 48 שעות מרגע קבלת ההודעה.
  • מבלי לגרוע מן האמור, החברה תהיה רשאית לשלוח אל חברי המועדון ו/או הלקוחות מעת לעת הודעות עדכון ו/או מידע תפעולי, שאינן מהוות דיוור פרסומי, באמצעות SMS, דואר אלקטרוני, וואטסאפ  וכיוב'.
  1. הטבות לחברי המועדון 
  • הנחיות כלליות בנוגע להטבות

 

  • החברות במועדון מקנה לחברי המועדון הטבות, מבצעים והנחות ייחודיות מעת לעת בסניפים ובאתר הסחר של DEDA.
  • מובהר, כי חבר מועדון יהיה זכאי להטבה רק לאחר שקיבל הודעת סמס ו/או דיוור דוא"ל ו/או הודעת פוש באפליקציה המזכה את הלקוח בהטבה הרלוונטית, אך לא יהיה בכך כדי להגביל את מימוש ההטבה, ככל שלא נשלחה הודעת הדיוור, והכל בכפוף לזמינות בסניפים ו/או בהזמנות אונליין. יובהר, כי ההטבות יוזנו לאזור האישי (באפליקציה/ באתר) לאו דווקא באותו מועד בו נשלחה הודעת הדיוור.
  • חבר המועדון יהיה זכאי, בכפוף לתנאי תקנון זה, לממש את ההטבות שיוענקו לו מעת לעת, ככל שיוענקו, בכל סניפי הרשת שאינם חנויות הדיגיטל, אלא אם צוין אחרת על ידי החברה בתקנון זה ו/או בכל פרסום אחר שתפרסם החברת מעת לעת.
  • למען הסר ספק, הצטרפות למועדון לא מקנה הטבת הצטרפות קבועה למצטרפים חדשים. ככל שתעניק הרשת הטבת הצטרפות חודשית משתנה, ניתן יהיה לממש את ההטבה רק לאחר רכישה ראשונה והיא תיטען אוטומטית בהתאם לתנאי הזכאות להטבה. חברי מועדון חדשים וקיימים יוכלו ליהנות מהנחה מיידית למגוון רחב של מנות בתפריט במעמד הרכישה.
  • ההטבות תהיינה בתוקף בהתאם לתנאי המבצע ו/או ההטבות. החברה תהיה רשאית, מעת לעת, לשנות את ההטבות לרבות ביטולן, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל הודעה מוקדמת, אלא אם נאמר אחרת בתקנון זה, או אם הרשת מחויבת במתן הודעה על פי דין המתייחס לביטול הטבות.
  • ההטבות תוענקנה בפועל בכפוף לפעילות תקינה של מערכות המחשוב והתפעול של הרשת והסניפים. אם תהיינה תקלות, זמניות או מתמשכות, אשר תמנענה מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל החברה לתיקון אותן תקלות תוך זמן סביר ולא תהיינה לחברי המועדון כל תביעות ו/או דרישות בקשר לכך, לרבות בקשר לאי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.
  • תנאי למימוש ההטבות ו/או המבצעים של המועדון הינו אישי ובכפוף להזדהות כחברת המועדון (בהצגת תעודה מזהה), טרם ביצוע התשלום בגין ההזמנה באתר או במעמד הרכישה בסניפים. לשם זיהוי חברת המועדון יהיו החברה ו/או מי מעובדיה רשאים לדרוש מחבר המועדון להציג תעודה מזהה.
  • מובהר, כי הרשת תהיה רשאית לקבוע כי הטבות, הנחות ו/או מבצעים יינתנו או לא יינתנו לכל חברי המועדון, לחברי מועדון מסוימים, לסוג מסוים של חברי מועדון, בסניפים מסוימים ו/או על פי כל פילוח שאותו תמצא DEDA כרלוונטי – הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ו/או הרשת, ולא יהיה למי מחברי המועדון טענה ו/או תביעה כנגד החברה בשל כך.
  • הטבות לחברי המועדון יתייחסו למחיר המחירון של החברה (אין כפל הטבות ומבצעים) למעט במקרה בו ייקבע אחרת ע"י החברה במפורש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר, כי חבר מועדון יקבל מחיר מיוחד לחברי המועדון המצוין בתפריט , ולא תהיה תתאפשר צבירת הטבות לפי אחוז מסוים מהעסקה, כפי שהיה נהוג ברשת בעבר.
  • אין כפל הטבות, קרי חבר מועדון לא יוכל לנצל הטבת יום מיוחד עם הטבות נוספות אשר יפורסמו מעת לעת.
  • יובהר, כי רק תשלום במזומן או באמצעות כרטיס אשראי מזכה את החבר בהטבות מועדון (לעיתים מפצלים אמצעי תשלום). יודגש, כרטיסים דיגיטליים נטענים אחרים אינם נחשבים כרטיס אשראי לצורך מימוש ההטבה.
  • למען הזהירות ולמרות כל הוראה אחרת בתקנון זה, מובהר שחברי מועדון לא יוכלו לשלם באמצעות תווים, תלושים, כרטיסים נטענים, בין אם רב פעמיים ובין אם חד פעמיים, וכל כרטיס או תו דומה אחר, עבור רכישת מוצרים במחירים המיועדים לחברי מועדון או במסגרת מבצעים המיועדים לחברי מועדון; וכי מחירי המכירה במקרה כזה יהיו המחירים הרגילים ברשת (שמיועדים ללקוחות שאינם חברי מועדון המשלמים באמצעי תשלום מסוג זה והכל בהתאם לתנאי המימוש המופיעים על גבי הכרטיסים). האמור יחול גם על כרטיס מתנה של DEDA במידה וקיים.
  • הרשת משאירה לעצמה את הזכות לשנות את המחירים ו/או המנות עם ההנחה מעת לעת. כאמור בסעיף1.10 אין כפל הטבות והנחות. ניתן לממש הטבה אחת בכל עסקה אלא אם צוין אחרת (בקופונים האישיים) באותה הטבה. יודגש, ניתן לממש עד שני קופונים בעסקה אחת בכפוף לתנאי ההטבה.
  • הרשת רשאית להגביל את ההטבות ומבצעים ולהתנותם בתנאים שונים על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את ההטבות המנויות בתקנון זה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת, בכפוף לכל דין.
  • הרשת תהא רשאית מעת לעת לפי שיקול דעתה, לערוך מבצעים והטבות ייחודיים במסגרת המועדון, אשר יהיו תקפים אך ורק לחברי המועדון, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  • התמונות המופיעות בדיוורים השונים, הינן להמחשה בלבד.
  • הטבת יום מיוחד (יום לבחירה כגון: יום הולדת, נישואים ועוד).

 

  • בעת הצטרפות למועדון, הלקוח ימלא את פרטיו ובו יוכל לבחור תאריך אחד להטבת יום מיוחד בו ירצה לממש את הטבת היום המיוחד שלו / של אחד מבני משפחתו.
  • הטבת היום המיוחד תתעדכן במערכת עד 30 יום לאחר מילוי פרטיו בטופס הרישום, לקוח שלא עדכן את פרטי התאריך לא יוכל לממש את ההטבה בהתאם.
  • מימוש הטבה תינתן ללקוח בגיר (מגיל 18 ומעלה) בלבד.
  • הטבת היום מיוחד – הטבה אשר תאפשר לחבר מועדון לקבל שובר הטבה להנחה של 20% על כל התפריט בישיבה במסעדה בלבד בהזמנה מעל 200 ש"ח (לא כולל תפריט עסקיות ואירועים). החברה רשאית לשנות מעת לעת את ההטבה ו/או ההטבות. מימוש ההטבה ייעשה בעסקה אחת בלבד. כן מובהר, שלא ניתן יהא לקבל החזר כספי בגין שובר ולא יהא ניתן להמיר את ההטבה לכסף מזומן ו/או שאינו למימוש במסעדה.
  • תוקף מימוש ההטבה הינו במהלך החודש הקלנדרי שבו ניתנה ההטבה, ההטבה תשלח ותתעדכן בתחילת כל חודש קלנדרי. הטבה שלא מומשה במהלך תקופת המימוש (חודש קלנדרי) תפקע, ולא ניתן יהא לממשה או לקבל תמורה כלשהי במקומה, כמו כן, לא תינתן אורכה לתוקף הטבה מכל סיבה שהיא ולא יינתן כפל הטבות מכל סוג שהוא.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מימוש הטבת היום המיוחד לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות לא ניתן מימוש הטבת יום מיוחד ביחד ו/או מבצעים ו/או ביחד עם הטבות נוספות במסגרת החברות במועדון.
  • הטבת חודש משתנה / הטבות שונות

 

  • הטבת חודש / הטבות שונות הינן הטבות לכל דבר ועניין אשר מוגדרות כמזדמנות ולא קבועות עם תוקף שיהיה מוגדר ו / או יוגדר מעת לעת. כמו כן, לא תינתן אפשרות לכפל הטבות מכל סוג שהוא.
  • תינתן האפשרות למימוש הטבה אחת לכרטיס כפי שצוין בסעיף1.14.
  • בכל ימי שני תינתן לחברי המועדון אפשרות למימוש 12% הנחה באתר אונליין DEDA למשך כל אותו יום.
  • מעת לעת יחולקו לחבר מועדון שוברים/ קופונים אישיים בהתאמה אישית (לא כולל תפריט עסקיות ואירועים).
  • מעת לעת תינתן לחבר מועדון הטבה – כרטיסיית ניקובים הדיגיטלית, כאשר הגעה למכסת ניקובים מוגדרת, מאפשרת קבלת מתנה [מרקים 5+1, קוקטיילים 6+1, פאטרות 10+1, קינוחים 7+1, לפי הפריט הזול מביניהם], לא כולל תפריט עסקיות ואירועים, לצבירה ומימוש בסניפי הרשת, בחנויות דיגיטל ובאפליקצייה, בתוקף עד 30 ימים מיום הניקוב האחרון והזכאות להטבה. ללא כפל מבצעים והטבות. בכל קניה מתוך הכרטיסיות המערכת תנקב ניקוב אחד בכרטיסיה, כשחבר המועדון יגיע למכסה שנקבעה בכרטיסיה, הוא הוא יהיה רשאי לקבל את אחד הפריטים מתוך הכרטיסיה במתנה (הזול מביניהם), וזאת עד 30 ימים מיום הניקוב האחרון. עם מימוש המתנה, המערכת תאפס את הכרטיסיה ותטען אוטומטית כרטיסיה חדשה עם רכישה חדשה של הפריט, והכל בהתאם לתפריט המשתנה.
  • למען הסר ספק, לא ניתן יהיה להעביר ניקובים ומכסת ניקובים בכרטיסיה משנה קלנדרית אחת לשנייה, בתום כל שנה מכסת הניקובים תתאפס.
  • החברה רשאית לשנות מעת לעת או להגביל את מימוש ההטבה ו/או ההטבות, לפי שיקול דעתה הבלעדי. מימוש ההטבה ייעשה בעסקה אחת בלבד. כן מובהר, שלא ניתן יהא לקבל החזר כספי בגין קופונים, ולא יהא ניתן להמיר את ההטבה לכסף מזומן ו/או שאינו למימוש במסעדה.
  • הטבת נקודות/ מסלולי נאמנות קבועים

 

  • הטבה נקודות – הטבה אשר תאפשר לחבר מועדון במסלול קבוע לקבל נקודות השוות כסף (נקודה = 0.5 ש"ח) למימוש וצבירה בחנות הנקודות באפליקציה הכוללת מגוון מוצרים, בגין עסקה שבוצעה [ישיבה במסעדה או הזמנה באתר המשלוחים], מוגבל ל-2 מימושים בעסקה מזכה (ללא כפל הטבות והנחות נוספות) בעת הישיבה במסעדה בלבד (לא כולל המנה בהטבה), בהזמנה מעל 59 ש"ח בלבד (תשלום במזומן/ אשראי בלבד).
  • הטבת משפחה – תאפשר לחבר מועדון במסלול Family לקבל החזר נקודות כדלהלן: 40 נקודות בגין רכישה בסך 400-699 ש"ח, 60 נקודות בגין רכישה בסך – 700 – 900 ש"ח ו/או 100 נקודות בגין רכישה בסך של 1,000 ש"ח ומעלה, למימוש וצבירה בחנות נקודות באפליקציה.
  • החברה רשאית לשנות מעת לעת את תנאי מימוש הטבת נקודות במסלולי הנאמנות השונים. כן מובהר, שלא ניתן יהא לקבל החזר כספי בגין הנקודות הצבורות ולא יהא ניתן להמיר את ההטבה לכסף מזומן ו/או שאינו למימוש במסעדה. כמו כן, לא תינתן אפשרות לכפל הטבות ומבצעים מכל סוג שהוא.

 

  • הטבת חגיגות שנה לחברות במועדון

 

  • בעת הצטרפות למועדון, המערכת תקלוט את יום ההצטרפות וכמדי שנה (אחת לשנה) חבר המועדון יקבל הטבה לחגיגות שנה לחברות שלו במועדון.
  • הטבת חגיגות שנה לחברות במועדון תתעדכן במערכת אוטומטית במועד לאחר שנה קלנדרית מיום ההצטרפות.
  • מימוש הטבה תינתן ללקוח בגיר (מגיל 18 ומעלה) בלבד.
  • הטבת חגיגות שנה לחברות במועדון הינה הטבה אישית אשר תאפשר לחבר מועדון לקבל קפה זוגי (אספרסו, הפוך קטן, שחור, אמריקנו) וקינוח מתנה לבחירה מתוך 3 אפשרויות בתפריט המוצע (האפשרויות ישתנו מחודש לחודש בהתאם למלאי בסניפים) בישיבה במסעדה בלבד בהזמנה מעל 180 ש"ח (לא כולל תפריט בהטבה, כלומר לא כולל העלות של קפה זוגי וקינוח). החברה רשאית לשנות מעת לעת את ההטבה ו/או ההטבות. מימוש ההטבה ייעשה בעסקה אחת בלבד בתוקף ל-7 ימים. כן מובהר, שלא ניתן יהא לקבל החזר כספי בגין שובר ולא יהא ניתן להמיר את ההטבה לכסף מזומן ו/או שאינו למימוש במסעדה.
  • שיתופי פעולה עם חברות חיצוניות (ארקיע וכד')

4.6.1.    כחלק משיתופי פעולה עם חברות חיצוניות החברה תערוך מבצעים מעת לעת, בהם יוגרלו בין חברי המועדון, הזכאים להטבות, פרסים שונים, כגון כרטיסי טיסה וכד'. למען הסר ספק, יובהר כי החברה לא תישא בכל אחריות בגין אי מימוש הפרס בגין סיבות התלויות בעקיפין ו/או במישרין בזוכה. האחריות על מימוש הפרס תהיה על הזוכה בהגרלה בלבד.

4.6.2.    בנוסף, החברה לא תהיה אחראית לטיב הפרסים ו/או כל פגם ו/או איכותו ו/או ליקוי אשר יתגלה בו ו/או בכל חלק ממנו.

4.6.3.   מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה והוראות כל דין, החברה תהיה רשאית שלא לאפשר את מימוש הפרסים ע"י מי שזכה בו במעשה שאינו כדין ו/או במעשה עבירה.

4.6.4.    מובהר, כי זוכים במבצעי ההגרלה פוטרים את עורכת המבצע ו/או כל מי שמטעמה מכל אחריות לכל נזק ו/או אי התאמה ו/או שיבוש ו/או חוסר שביעות רצון ו/או כל פגם אחר שיגלה בפרס, ככל שיתגלה.

  1. ביטול החברות במועדון
    • חבר מועדון או החברה יהיו רשאים לבטל את החברות במועדון בכל עת, לפי שיקול דעתם וללא צורך לנמק את החלטתם – הכול בכפוף לכל דין. מבלי לגרוע מהאמור החברה תהא רשאית עפ"י שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט ומבלי להודיע על כך, לבטל את החברות של חבר המועדון ולהפקיע כל זכות ו/או הטבה שנצברה על ידו ו/או לחסום את חבר המועדון על ידי הזנת מספר הטלפון של החבר ולהגביל את הגישה לחשבון הדיגיטלי של החבר והשימוש בשירותים ובהטבות, להסיר כל תוכן הקשור אל החבר ו/או לאפשר גישה חלקית בלבד לחשבון ושירותים חלקיים בלבד ("חסימת החבר") באחד או יותר מהמקרים הבאים: (א) בנסיבות בהן קיים חשש ממשי כי בוצע על ידי חבר המועדון מעשה גניבה, הונאה, מרמה, הטעיה, התחזות ו/או בכל מקרה אחר בו, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, עשה הלקוח מעשה בניגוד להוראות תקנון זה והפר התחייבות של חבר המועדון כלפי החברה (ב) אי ביצוע תשלום שחבר המועדון יתחייב לבצעו כלפי הרשת (ג) התנהגות חבר המועדון באופן פוגע כלפי החברה ו/או הרשת ו/או בתחום מסעדות הרשת, התנהגות בריונית, הוצאת לשון רע למסעדה ו/או לעובדיה, שיימינג, בין אם במסעדה עצמה ובין אם בכל מדיה אחרת ו/או (ד) במקרה של שימוש בלתי סביר ו/או לא הוגן ו/או לא בתום לב ו/או שימוש לרעה ו/או שימוש בניגוד לתקנון זה, שימוש שלא כדין בכרטיס המועדון ו/או ניצול מימוש ההטבות / צבירת ההטבות ו/או (ה) תקופה ארוכה של חוסר פעילות.
    • יובהר, כי עם חסימת החבר או ביטול החברות במועדון, לא תהיה לא כל גישה לכל תוכן אשר היה זמין לחבר בחשבון הדיגיטלי, ולא יהיה רשאי החבר להצטרף למועדון ללא אישור מפורש מהרשת. לרשת לא תהא כל אחריות ביחס לחסימת החבר ו/או לכל נזק, הוצאה או הפסד כתוצאה מחסימת החבר והגבלת גישה לשירותי והטבות המועדון. בכל טענה בקשר לחסימת חבר, יש לפנות לאחד מהסניפים הרלוונטייים.
  2. כללי 
  • עם ההצטרפות למועדון מקבל החבר על עצמו את תקנון המועדון המפורט להלן והמחייב בין הצדדים. תקנון זה מהווה תנאי הצטרפות למועדון הלקוחות וכל חבר מועדון נחשב כמי שראה, הבין, קרא והסכים להוראות תקנון זה, לרבות שינויים אשר יחולו מעת לעת.
  • ידוע ללקוח כי הרשת שומרת לעצמה את הזכות לתת הטבות נוספות לחלק מחברי המועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי מעת לעת.
  • הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי ללא הודעה מוקדמת, בכפוף לכל דין. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה. ניתן לעיין בנוסח התקנון, באתר הסחר של הרשת.
  • הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את ההטבות הניתנות במסגרת מועדון הלקוחות על פי שיקול דעתה וללא הודעה מוקדמת בכפוף לכל דין ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בעניין זה.
  • הרשת שומרת לעצמה את הזכות להאריך או להפסיק את פעילות המועדון בהודעה מראש של עד שבוע ימים.
  • במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהן בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
  • מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון החברים ניתן יהיה לקבלבכל אחד מסניפי הרשת, רשימת הסניפים לרבות פירוט כתובות וטלפונים ניתן למצוא באתר הסחר של הרשת בכתובת deda.co.il.
  • במעמד התשלום לא יתאפשר לבצע שימוש בהטבות המועדון במקביל לשימוש בכרטיסי הנחה מכל סוג שהם ככל שיש ברשות הלקוח לרבות כרטיסי הטבות לעובדים. ויובהר, חברי המועדון אשר ברשותם כרטיסי הנחה יידרשו לבחור במעמד הרכישה באיזה מן הכרטיסים ברצונם לעשות שימוש.
  • החברה תהא רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לשנות את שם המועדון, סמלי המועדון וכיוצ"ב בכל עת.
  • דרכי הפרסום של הודעות המועדון תהיינה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של DEDA.
  • חתימת הלקוח על בקשת ההצטרפות למועדון כמוה כהסכמה לכל האמור בתקנון זה, לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחברת המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם התקנון ו/או שינוי התקנון.
  • ויתור או פעולה של המועדון לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור על האמור בתקנון זה.
  • במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל החברה לתיקון התקלות בהקדם ולא יהיו לחברי המועדון טענות ו/או תביעות כנגד החברה או הרשת בשל אי מתן ההטבות בתקפות התקלות והטיפול בהן.
  • תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב.
  • הודעות החברה תהא רשאית למסור הודעות לחבר מועדון ו/או לחברי מועדון ו/או לכלל חברי המועדון, לרבות הודעות על הפסקת פעילות המועדון או חלקה ו/או שינוי תנאיו, בכל דרך שאותה תמצא החברה המתאימה, לרבות באמצעות מודעה בסניפי הרשת, פרסום באתר האינטרנט את הפסקת הפעילות, אם תהא או כל הודעה אחרת, באחת מהדרכים המפורטות לעיל. אין באמור כדי לגרוע מההוראות כל דין ספציפי שיתייחס לפרסום הודעות, בין סוג מסוים ובין דרך כלל, לחברי המועדון, ככל שיהי.
  • אין להשתמש בסימני המסחר, תכנים, שמות, עיצובים כל חומר שיווקי, תמונות וכיוצ"ב המופיעים באתר DEDA ו/או באתר המועדון ו/או בפרסומים השונים(להלן: "התכנים") למטרות שאינן לצורך אישי, אין להעתיק, להשתמש, להציג, להפיץ ו/או כל אחת מהפעולות הנ"ל בקשר לתכנים, ללא קבלת אישור מראש מהרש
  • מטעמי נוחות בלבד מנוסח תקנון זה בלשון זכר. כל שנכתב בלשון נקבה יש לראות כנכון גם בלשון זכר.
  1. מידע ופרטים 

 

  • לצורך קבלת מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון ניתן לפנות לשירות לקוחות DEDA דרך הלינק'צרו קשר' באתר בסחר או בכתובת: דרך בן גוריון 61, בת ים, 5937209.

InSiteOut logo                    כל הזכויות שמורות לרשת דדה - חויה גאורגית מקומית 2025                  Lahav Group logo
כלי נגישות

Powered by - Wemake